Asiakkaiden palautteita

Kevään 2013 pienryhmäläisten palautteita:

”3kk tuntui aluksi hyvin pitkältä ajalta, mietin onnistunko edes omissa tavoitteissani, koska pelkäsin alun intoa ja sen jälkeen tulevaa innostuksen lopahtamista. En ole koskaan ollut mikään liikunta ihminen, en ole oikeastaan koskaan edes harrastanut mitään joten sen vuoksi hieman epäilin itseäni. Ensimmäiset viikot menivät ihan pilvissä; uusi juttu, paljon uutta tietoa, paljon intoa.. siitä se sitten lähti, eikä sille innostukselle näkynyt loppua.

3kk:den aikana minulle kerkesi tapahtumaan hyvin paljon. Painoa tippui yli 10kg, senttejä kadotin itsestäni noin 40cm, kunto kohosi samoin ryhti parani, intoa ja puhtia riittää edelleen ja mikä tärkeintä, opettelin liikkumaan. Liikunta ja rahka tulevat nyt kuin selkärangasta, siitä on tullut elämäntapa. En usko että olisin koskaan onnistunut tässä ilman Heidiä, ilman ryhmää, ilman ystävääni ryhmässä. Sain kaiken mahdollisen tuen ja avun selvitäkseni. Heidin tehtävien avulla opettelin syömään uudestaan, nyt tiedän mitä kannattaa laittaa suuhunsa ja mitä ei. Opettelin liikkumaan, hain sellaisia liikuntamuotoja itselleni mistä pidän, mikä tuntuu hyvältä mutta välillä kannattaa kokeilla myös joitain uusiakin juttuja, esim. kahvakuulailua kaatosateessa ;)

HS Trainingin PT-palveluja voin suositella erittäin hyvillä mielin eteenpäin. Heidi osaa olla samaan aikaan kannustava ja tiukka, hän huomioi, auttaa ja tukee mutta pitää muistaa että kuitenkin kaikki on omasta itsestä kiinni ja siitä kuinka paljon itse valmis tekemään oman itsensä ja hyvinvointinsa eteen. Minun matkani Heidin kanssa jatkuu edelleen. Ensimmäiset 3kk:den tavoitteet on saavutettu kirkkaasti ja nyt haemme yksilövalmennuksessa seuraavia tavoitteita.”

Nainen 28v.

**************************************************************

Olin jo pitkään haaveillut personal trainerista, mutta jostain syystä en ollut tehnyt asian suhteen mitään. Olen itse omatoimisesti saanut laihdutettua 1,5 vuodessa 30 kiloa. Silloin itselleni oli tärkeää olla hoikka, en niinkään kiinnittänyt huomiota siihen mitä söin ja oliko mulla lihaksia.

Raskauden jälkeen minulle jäi muutama ylimääräinen kilo. Aloin taas miettimään ja haaveilemaan personal trainerista, koska mua alkoi viehättämään treenattu ja lihaksikas vartalo. Huomasin HSTrainingin mainoksen ja päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja vihdosta viimein toteuttaa pitkäaikainen haave. Tavoitteena mulla oli polttaa ylimääräistä rasvaa, kiinteytyä ja saada lihasta kroppaan. Unohtamatta säännöllistä syömistä. Rasvaa sain poltettua 3 kk:den aikana huikeat 7,2 kg ja lihasmassaa sain tahkottua 2,2 kg. Sen myönnän, että noita tuloksia en olisi saavuttanut ilman Heidiä, enkä kovaa itsekuria.

Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen omaan vartalooni, ja olen löytänyt harrastuksen joka tukee myös fyysisesti rankkaa työtäni. Itse jatkan Heidin kanssa yhteistyötä ja saavutan varmasti omat tavoitteni, kun pidän ne kirkkaana mielessäni.

Nainen 28v.

************************************************************

”Mielestäni kuuntelet hyvin myös meitä vanhempia osallistujia. Erittäin monipuolinen ohjelma niin uuden elämäntavan kuin harjoittelunkin osalta. Viikkotehtävät hyvä juttu, ehtii jotain omaksuakin kun kaikki ei tule kerralla silmille. Hyvä, selkeä ja rauhallinen ohjaus. Kannustava tsemppaaja. Tärkeää on myös, että olet helposti lähestyttävä.”

Nainen n.50v

************************************************************

”Lähtötilanteeni ryhmään oli se, että tavoittelin lähinnä sitä, että aktivoituisin ainakin jollain tasolla liikkumaan ja myös kuntosalilla saisin ammattilaisen ohjauksessa neuvoja, miten siellä kehittää lihaskuntoa.

Sinä -valmentajana annoit minun edetä omaan tahtiin vaivojeni keskellä; hyvä niin! Sinä tarjosit valmennuksen aikana paljon tietoa ja tutustutit meitä erilaisiin liikkumisen lajeihin. Koen saaneeni koko rahan edestä valmennusta ja jakson materiaaleista ei kaikkea hyötyä ole vielä ehtinyt saada varmaan esiin; niihin tulee varmaan palattua.”

Nainen n. 50v

*******************************************************************

Nämä naiset olivat huikeita tsemppaajia ja saivat jokainen upeita tuloksia ja muutoksia elämäänsä! Jotta voit lähteä mukaan valmennukseen, ei sinulla tarvitse olla painonpudotus ykköstavoitteenasi. Tavoitteenasi voi olla myös esimerkiksi lihasmassan lisäys, virkeyden ja energisyyden lisääminen, sokeri- tai kolesteroliarvojen paraneminen ja lääkkeiden vähentäminen, kuten kävi yhdelle kevään ryhmäläisistä! Valmennuksesta saat eväät elämäntapojen muuttamiselle yksi kerrallaan. Tule mukaan! =)

**************************************************************************************************************************************************************************************